Ολοκλήρωση του εντατικού προγράμματος Erasmus «The Euterpe Project – From Idea to Sound»

ShareThis
Δημοσίευση: 11-04-2025 15:25 | Προβολές: 258
gr  pdf.png  Δελτίο Τύπου
Mέγεθος: 395.74 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
image

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Μικτό Εντατικό Πρόγραμμα Erasmus με τίτλο «The Euterpe Project – From Idea to Sound: A Collaborative Exploration between Flutists and Composers / Από την Ιδέα στον Ήχο: Μία Συνεργατική Εξερεύνηση Φλαουτιστ(ρι)ών και Συνθετ(ρι)ών».

Στο πλαίσιο του καινοτόμου αυτού προγράμματος, 31 φοιτήτριες και φοιτητές φλάουτου και σύνθεσης από την Ελλάδα, τη Νορβηγία, την Ισλανδία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Ρουμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Κύπρο και την Κίνα, συνεργάστηκαν στενά υπό την καθοδήγηση οκτώ διδασκουσών και διδασκόντων για τη δημιουργία, την εκτέλεση και την ερμηνεία νέων έργων για φλάουτο.

Στην τελική συναυλία, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 26 Μαρτίου 2025 στην Ιόνιο Ακαδημία, το κοινό -ανάμεσά του και πολλοί μαθητές και μαθήτριες φλάουτου από την Κέρκυρα- είχε την ευκαιρία να ακούσει τα 14 πρωτότυπα έργα σε πρώτη εκτέλεση και να γνωρίσει έναν διευρυμένο ηχητικό κόσμο του φλάουτου.

Το οπτικοακουστικό υλικό και οι παρτιτούρες των έργων θα είναι σύντομα διαθέσιμα στην επίσημη ιστοσελίδα της δράσης: https://euterpeproject.wixsite.com/2025 

Πέντε αναγνωρισμένα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, από το Βορά μέχρι το Νότο της ηπείρου, συνεργάστηκαν για να καταστήσουν δυνατή αυτή την πρωτοβουλία:

  • Ιόνιο Πανεπιστήμιο –Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Κέρκυρα (Συντονισμός + Ίδρυμα Υποδοχής)
    • Grieg Academy Department of Music, University of Bergen (Νορβηγία)
    • Estonian Academy for Music and Theatre, Tallinn (Estonia)
    • Conservatorio Statale di Musica Alfredo Casella, L´ Aquilla (Italy)
    • Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία

Επιμέλεια και Συντονισμός: Ρία Γεωργιάδου, Καθηγήτρια Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιονίου Πανεπιστημίου


Επιστροφή


Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας